BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 12, 2011

Моден тренд- “Биб“ ланчиња

Во последно време пасија ми станаа “биб“ ланчињата. Тоа се оние ланчиња кои се впечатливи и гломазни, а се носат заврзани високо.
Во последната година, станаа вистински хит помеѓу познатите холивудски- селебрити личности. Можете да ги забележите како неизоставлив дел од нивниот целосен стајлинг. 
Овие ланчиња се толку прекрасни, ја надополнуваат минималната шминка и скромната облека и оставаат прекрасен визуелен ефект.






Во зависност од кој материјал се изработени, нивната цена се движи од 30 до 150 долари. Но, зошто да фрлате толку пари, кога ова ланче може да го изработите сами. Потребни ќе ви бидат вашата бујна фантазија, игла, конец, лепак, камчиња и парче платно.
Еве ви еден интересен и лесен туторијал, кој може да ви послужи.



Се надевам дека ви се допадна.

4 comments:

Yours Truly said...

Одличен избор на слики. Ги обожавам и јас, баш пред некој ден направив "post" за ваков вид на ланчиња. Поздрав!

http://yourstrulysimona.blogspot.com/
-xo

The Fire Inside Me said...

Супер пост се надевам ќе си поредовна :)

vnikali said...

wow thanks for sharing !!
me gna try
lots of love
xx
www.vnikali.blogspot.com

XOXO said...

Мило ми е што ви се допадна и ветувам дека ќе се обидам да бидам поредовна :*