BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 3, 2011

Топ 5 производи на Нивеа

Често при изборот на козметика за нега на нашето лице и тело, се одлучуваме за оние, веќе докажани брендови на пазарот, иако понекогаш и тие знаат да разочараат.
Нивеа според мене е еден од водечките и веќе докажани брендови од областа на козметиката. Во оваа статија ќе ви ги претставам најдобрите и најбараните 5 производи од Нивеа.

1. Nivea Lip care, Essential care
2. Nivea Moisturizing Skin Creme
3. NIVEA Body Goodbye Cellulite Gel-Cream
4. Nivea Lip Care A Kiss of Relief Lipstick SOS
5. Nivea Body Original Skin Oil, Extremely Dry, Chapped Skin

Тоа се петте најбарани производи на Нивеа.
Јас морам да истакнам дека не сум воопшто задоволна од линијата на шампони од Нивеа, а сум презадоволна од кремите и млеката за тела, се разбира и од линијата Lip Care.




3 comments:

The Fire Inside Me said...
This comment has been removed by the author.
The Fire Inside Me said...

И јас не ги сакам шампоните ама ич! А кремите и млеката супер се!

TrueGlam said...

Од овие не сум ги пробала антицелулитниот гел и производот под број 5. Го има тоа масло кај нас? Баш би сакала да го пробам.

Шампоните и мене ми се утка. Најголема утка на Ниве е Natural Beauty кремот за лице, со едни огромни светки, абе ужас. Ова по којзнае кој пат го кажувам :D

Во добрите производи би ја додала Oxygen линијата.