BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 11, 2011

Кукла од насловна страна

Верувам дека повеќето девојки сакаат шминката на лицето да не изгледа упадливо, но сепак да е впечатлива и модерна. Сезоната која што следи, со неа ни ги носи нежните очи и образи и шминката во корални нијанси. Овој тренд на шминкање е постојано присутен на светските модни писти и е широко прифатен од професионалците во оваа област.

(Чапурин- пролет/лето 2011)


Доколку овој изглед ви изгледа примамливо и доколку сметате дека сте доволно храбри за да се нашминкате вака, погледнете го видеото.




4 comments:

sugarhoneybaby said...

Prelepa boja!:)

Anaonheels said...

Fala za komentar na mojot blog. Koga si kaj mene, slobodno pisuvaj na makedonski, jas razbiram. Pozdrav, Ana od Srbija, blog Ana on heels :)
P.S.Te pratam!

The Fire Inside Me said...

многу ми се допаѓаaт портокалови усни :)

Славица Димитриева said...

Преубава статија :)
Ми се допаѓа шминката :)